У ЛНР заборонили транслювати українські канали і «Дощ»

12 марта 2015 - newsmoscow

Уряд самопроголошеної Луганської народної республіки ( ЛНР ) заборонило ретрансляцію 23 українських телеканалів, а також російського каналу «Дождь ». Під заборону потрапили як провладні українські канали , так і критикують київський уряд (наприклад, « 112.Украіна »).
як передає
Луганський інформаційний центр, в список заборонених
каналів увійшли українські « 1 + 1» , «2 2», « 112.Украіна », « Канал 24», «5 канал»,
« Еспресо ТВ» , ICTV, «Індиго ТВ» , «Інтер», News One , «Новий канал» , НТН, Рада,
СТБ, « Телеканал 100» , ТЕТ, «Тоніс» , ТВі , « ТРК Україна », « Уніан ТБ», UBR , УТР ,
«Перший національний» , а також віщає з Москви телеканал « Дощ» .
Обмеження мовлення уряд самопроголошеної республіки обґрунтувало
забезпеченням національних інтересів , захистом від пропаганди війни, а також тим,
що канали не мають мовної ліцензії ЛНР .
Цілий ряд російських каналів заборонений до ретрансляції на Україні ще в 2014
році. У лютому Служба безпеки України (СБУ ) оголосила, що мовлення на
території України повинні припинити всі російські канали, крім « Дощу ».

Комментарии (0)
Нет комментариев. Ваш будет первым!